Sanningen - en gång för alla

Berättar nu för att sedan börja lägga allting bakom mig, igen.

För tre månader sedan så tog mitt och Rs förhållande slut efter 1 ½ års tid. Ett förhållande som kantats av kärlek och glädje men även av svartsjuka, tjafs och bråk. Jag orkade inte längre och vi bestämde oss för att ge upp.

Nu under de senaste veckorna har vi hörts av regelbundet och även träffats. I efterhand ångrar jag mig. Jag klarade inte att stå emot mina känslor. Och det som jag en gång trodde jag hade kommit över, blommade upp igen. Det finns ingen annan som kan göra mig så glad och lycklig som R. På något speciellt sätt. Jag känner mig trygg och hel när jag är med honom.

Jag älskar R, men jag vet att det aldrig kommer bli vi igen. Därför avslutas detta kapitel här, nu och föralltid. Kontakten är bruten.

Jag kommer göra allt för att glömma och gå vidare. Tills dess, ber jag även er att lägga detta till det förflutna. Nu när ni vet.


Kommentarer
Postat av: F

Du är stark vännen!

2010-08-01 @ 17:53:29
Postat av: Lilla Humme

Kämpa på, vill du ha hjälp att glömma snabbare, ring mig nu! Min sista kväll i lund, har en flaska morgan på G som vi ska tömma i malmö ;) Jag väntar på ditt samtal haha // Humme

2010-08-01 @ 18:02:22
Postat av: Maria

Du kommer fixa detta, vi finns här när du behöver oss! Håller med F, du är stark!

2010-08-01 @ 18:28:28
Postat av: Frida

Med tiden så kommer det kännas bättre, när du inte längre är mitt uppe i det. Vi ses i veckan gumman, puss

2010-08-01 @ 19:31:14
Postat av: Marie

Kram gumman <3

2010-08-01 @ 19:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0