Handledare

Man skulle kunna säga att turerna kring praktiken de senaste dagarna varit som en berg och dalbana. Men just idag är det underbart här och jag är tillbaka där jag vart från början.

Jag har arbetsuppgifter och vi börjar komma framåt med projektet, vilket som känns fantastiskt kul!

Sen har jag nog världens bästa handledare.. han är fullt medveten om att jag inte alltid har någonting att göra, men han gör så gott han kan. Han har mycket annat att tänka på förutom mig som praktikant. Han tror på mig och dessutom, lyssna här.. Han tipsar sina kontakter på rekryteringsfirmor om mig. Förstår ni? Nej, det kanske ni inte gör.. men detta kan betyda jobb för mig. Jag är så glad och tacksam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0