PlockePinn

Godmorgon,

Veckans bästa dag, fredag! Ikväll är det jobb som gäller för min del sen imorgon eventuellt julshopping i Malmö och på kvällen blir det partaj :)

Jag var ute med fd. kollegor från Posten igår och vi hade en riktigt trevlig kväll, som alltid när vi träffas. Mycket skvaller och uppdateringar om varandras liv. Av någon anledning så har alla alltid någon nytt att berätta, vilket är toppenkul! Vi började kvällen med en fördrink och snacks hemma hos Linnea, sen gick vi vidare till Plockepinn där åt vi massor av tapas, så gott!


Maria, Veronica och jag hemma hos Linnea.

Mina tapas, majskolv, anka och gris. Dock var majskolven
redan uppäten när bilden togs.

Efterrätten blev en chokladklump med yogurt.

Maria, Marit, Linnea och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0