Smuts

Godmorgon,

Jag var sen imorse igen, förstår inte. Har ändå varit vaken sedan tjugo över fem och uppe sedan klockan sex. Antar att det går i snigelfart om mornarna. Ja, nu är jag ialla fall på plats. Dock var resan het rena lyckohjulet, bensinen började sina rejält (ja, den var i och för sig redan låg när jag körde hemifrån, men sen som jag var hann jag inte tanka) och dessutom tog spolarvätskan slut påvägen, och att köra utan spolarvätska i detta vädret är som att köra med bindel för ögonen. Får helt enkelt köra inom en mack i eftermiddag påvägen hem.

Jag sitter och väntar på att Robban och Stina ska komma hit. Vi ska diskutera kring projektet på Posten. Och jag hoppas att det lossnar mer för mig efter denna dag. Tills de kommer tänkte jag fördriva tiden med att måla mina naglar. Jag stoppade ner ett rosa nagellack igårkväll men kan inte hitta det idag, antingen har jag glömt det eller tappat det. Har letat igenom hela väskan men hittar inte det. Stort I-landsproblem..


Kanske svårt att se, men det är min smutsiga framruta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0