Potatis

Det är gott och trevlig att äta ute med sina vänner "problemet" sen är att jag inte har någon lunch till dagen efter. Så igår kväll när jag kom hem så gjorde jag min lunch. Halv tolv stod jag och kokte potatis. Sen när potatisen väl var kokta så kom jag på att jag kan ju inte sätta in de kokande varma i kylen samtidigt som jag behövde gå och lägga mig. Så jag ställde klockan på 02.00. Var helt borta när klockan ringde men jag gick upp och satte in de kalla potatisen i kylen!

Några bilder från i onsdags och igår.


Maria i stadsparken.

Underhållningen i stadsparken med livemusik.

Möllevångstorget.

Möllans Ost som ska vara väldigt populär.

Linnea.

Mammas pojkar Tim i bilden.

Maten, revben, sötpotatis och annans.

Maria, som jag fick reda på ska gifta sig. Superkul!

Passionsdrink som efterrätt.

Marit.

Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0