Ett litet snedsprång

Under sommarhalvåret brukar jag läsa massor. Men ju längre in i hösten vi kommer ju mindre läser jag. Jag vet faktiskt inte varför men på något sätt så förknippar jag läsning när man sitter i en solstol ute och solar :)

Men nu har jag ialla fall beställt en bok, Sofi Fahrmans - Ebbas mode. Detta tackvare att vi ska på signering och mingel i Malmö när Sofi kommer dit. Ska bli så trevligt :) Så den ska jag snart börja läsa tänkte jag. Tentan på fredag ska avklaras först. Har dessutom sett att Denise Rudberg har kommit ut med en ny bok också. Jag har läst alla hennes romaner, men nu har hon ändrat gener och skriver deckare, Ett litet snedsprång är hennes första bok i den nya serien. Tror nog jag måste beställa den också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0