Ullared

Jag var hos Frida igår. Åt god mat och hade en mysig kväll med goa tjejer. 

Imorse åkte jag och mamma till Ullared. Det regnade hela vägen upp. Tråkigt att köra i mörker och regn. Men vi kom fram, fikade och sedan gick vi in. Tog det lugnt när vi gick där inne. Vid något tillfälle så kom det väldigt mycket folk. Alla trängs och är irriterade. Förstår inte det. Alla är där av samma anledning och alla vet hur det är på Ullared. Man kommer inte fram fortare för att man knuffas. Men vi fick köpt vad vi skulle. Eller nästan. Jag fick inget regnställ, det var tyvärr slut. Nu är vi hemma och allt är uppackat. Så nu sitter jag och vilar i soffan med ett fotbad (som jag givitvis köpt idag) med massage, vibrator och värme, underbart.

Ikväll ska jag till Maria och Lasse för middag och film.


Frida, Nathalie och Cajsa.

Mamma imorse.

Jag på parkeringen.

Ullared.

Entre.

Överfull vagn.

Mamma shoppar.

Sortering på köksbordet innan inläggning i skåp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0