Uppblåst

Just nu står min mage ut som en ballong. Precis så som den gör när jag ätit för många kolhydrater eller när jag frossat i kakor och mat. Jag vet inte varför det blivit så ikväll eftersom jag inte har ätit några större mängder kolhydrater förrutom lite dinkelmjöl och några klunkar vin. Däremot har jag ätit mycket grönsaker, om man nu kan bli uppblåst av de?

Imorgon ska jag ialla fall träna aerovbics igen, sen tänkte jag se om jag lyckas komma in på gymmet också och inviga löpbandet :)

Kommentarer
Postat av: Gun

Om du har ökat intaget av frukt och grönsaker, glöm då inte att dricka rätt bra med vatten också. Mycket fiber och lite vätska kan leda till förstoppning! :-)

Nu börjar det ju bli vår, ljusare och varmare, varför inte springa utomhus istället och få både luft och ljus vilket är väldigt nyttigt. Tänk på att kolhydrater är den viktigaste energikällan och det som hjärnan tar sin energi från. Finns ingen anledning att vara rädd för bra kolhydrater.

2011-03-05 @ 15:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0