Handelsbanken

Tackar så ödmjukast för omtankarna kring mitt förra inlägg. Gallsten skrämmer mig så det hoppas jag verkligen inte att det är. Tror det har med mitt mycket knepiga liv att göra. Men självklart, om det inte har blivit bättre om några veckor så får jag ju gå till en läkaren.

Var hos Handelsbanken idag för att få ett nytt BankID. Det jag hade var på min stationära dator och den kraschade i helgen. Så det var bara att ta sig till banken. Jag passade även på att prata om mina fonder när jag var där. De tyckte jag hade bra uppdelning på fonderna, två högrisk, en medelrisk och en lågrisk. När jag sen börjat tjäna mer pengar så kommer det bli större rullning.


Banken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0