Hemmakväll

Jag kör en hemmkväll i kväll, ganska skönt faktiskt. Har tvättat, lagat middag tillsammans med mamma och färgat håret.

Haft besök av räddningstjänsten syd också. Kom tre stycken män som stod i hallen i två minuter. Under dessa minuter hann de kortfattat berätta om hur man på enkla sätt kan förebygga bränder i hemmet. Kontrollera brandvarnare och alltid dra ur sladden från sina bärbara datorer osv. Skrattade mig igenom hela besöket. Kändes som om mannen som pratade hade ackord i antal ord per minut.



Ute på altanen.

Blomkålsstuvning, potatis, bacon och sallad.

Mitt hår. Var tvungen att sätta en bra grundfärg i innan jag ska till frisören
på måndag och klippa mig och även göra några slingor.


Räddningstjänsten Syd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0