Ligger i sängen och har början till hals...

Ligger i sängen och har början till halsbränna och en jäkla klämsel i mellangärdet. Känns som knivar i ryggen, svårt att andas och väldigt obehagligt. Det enda som lindrar är att stå och gå, men jag kan inte stå upp och sova. Har tagit en Pepcid duo men den verkar inte hjälpa. Jag förstår inte varför, har inte haft sånt här tidigare. Nu har det varit såhär de senaste veckorna och ikväll värre än någonsin. Sov gott, eller i alla fall ett försök till det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter lite som gallstensanfall Johanna!

Var försiktig med fet mat och stenfrukter som kan vara utlösande faktorer. Håll lite koll på vad du äter och se om du finner ett samband mellan anfall och någon speciell kost.

Jag hade ont i 10 år innan jag fick diagnos gallsten och blev opererad. Aldrig haft problem efter operationen!

Kan ju också vara något helt annat.......något tillfälligt som försvinner helt av sig självt.

KRAM! /Gun

2010-08-16 @ 23:07:43
Postat av: Marie

Hej vännen!



Håller med Gun om att det låter som gallsten. Kan gör allt från lite till megasuperjätteont. Har du ont så åk in! Då kan fu få koll på vad det är och som sagt tips på vad du bör undvika i matväg.

Kram

2010-08-17 @ 08:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0