Parkeringsböter med urin

Jag sitter och tittar ut på gatan och ser en man gå förbi utanför fönstret. Han stannar till vid sin bil och tar bort bötelappen som sitter i fönsterrutan. Men han stoppar inte ner den i fickan, som man borde ha gjort. Istället slänger han bötern på marken, drar ner byxorna och tar ut sin snopp. Han börjar då kissa. Mitt på gatan. När han är klar rycker han och drar i snoppen och går obemärkt och sätter sig i bilen. Fixar till frisyren och kör därifrån.

Nej, jag kunde inte sluta titta.

Kommentarer
Postat av: Maria

Fy fan vilket svin! Puss

2010-08-11 @ 14:49:02
Postat av: Frida

hahaha, jag hade inte heller kunnat sluta titta!!

2010-08-12 @ 11:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0