Bildrömmar

Godmorgon,

Jag har sovit oroligt inatt igen. Vaknade 03.40 av att jag blev rånad. Det hela utspelade sig vid en uttagsautomat som låg på ute en landsväg. Jag hade stannat bilen och skulle gå av och ta ut pengar. Då kör en röd Volvo och ställer sig bakom mig. Mannen i bilen tar upp sin pistol och hotar mig. Jag sitter orörlig kvar i bilen medan han slår i sönder fönstren på bilen. När han gjort det så kommer det en annan bil med en dam i. Hon går av sin bil och ska gå och ta ut pengar men då slår rånaren ner henne istället. Sen vaknade jag..

Detta är andra natten i rad som jag drömmer om bilar. Jag antar att det har med söndagens drama att göra. Kan fortfarande inte släppa vad som hänt om bilen dragit åt vänster istället för till höger där räcket fanns. Då hade vi troligtvis voltat ner för avfarten på motorvägen.. och vem vet hur det hade gått då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0