Jag fastnade tydligen

God lillejuleafton,

Wow, vilken dag.. massor av snö och blåst. Typ snöstorm?!

Kom till Posten imorse som vanligt, men vid tiotiden fick jag besked om att köra hem. Det skulle troligtvis fortsätta vara ett skitävder hela dagen och det var lika bra att köra hem nu. Det gick bra att köra, tills jag var hemma utanför garaget, då fastnade jag. Stopp!

Tack och lov hade jag världens bästa granne som kom och skottade och hjälpte mig så jag kom loss!

Nu stannar jag inne.. en stund i alla fall. Måste till Nova senare idag och köpa de sista julklapparna!

GRATTIS TILL MIN GOA VÄN MARIA SOM IDAG FYLLER ÅR!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket!=) Puss

2010-12-23 @ 12:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0