Ledsen

Ibland händer det oförutsedda händelser som gör att man blir tvungen att ställa in vad man planerat. Och detta har nu hänt mig.. Jag har blivit tvungen att ställa in mina planer till helgen pga. att jag helt enkelt inte har råd. Min dyraste ägodel, bilen, har kostat mig flera tusentals kronor denna månad vilket har gjort att det inte finns ekonomi till så mycket mer. Dessutom är det snart jul och då ska det handlas till allt vad den högtiden hör till. Det är i alla fall så himla tråkigt och jag är verkligen ledsen men hoppas kunna ta igen denna helg till våren istället!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi tar igen det till våren:) Puss

2010-12-01 @ 11:31:15
Postat av: Thomas

Tråkigt... finns ju en du kan träffa iaf :)

2010-12-01 @ 14:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0