Slappedag

Måndagmorgon och skitkallt, -8 grader. Jag håller på det längsta med att köpa varmfodrade skor, just idag springer jag runt i slitna gympaskor! Funkar också så länge det inte är blött ute för då läcker det in :)

Igår gjorde jag inte mycket.. var ute och gick en runda, såg fyra avsnitt av Tre Kronor och, ja, det var nog det :) Jag var ju dessto mer aktiv i lördags med julklappsshopping en hel dag, sen nattklubba en hel natt! Så igår hade jag rätt att vara slö!

Men vet ni vad jag mer gjorde igår?! Slog min tå som sitter brevid stortån.. Fy! Jag råkade, av misstag, sparka in foten i en öppen byrålåda och tån fick ta all smärta. Jag trodde för någon sekund att den hoppat av, eller åtminstonde var bruten. Gaahh vad ont det gjorde.. och det gör faktiskt fortfarande ont. Idag är tån röd, svullen och galet öm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0