Sofi Fahrman

Godmorgon,

Fortfarande askallt ute.. -8 grader i morse. Jag trodde inte att jag skulle tina igår kväll när jag kom hem. Fy vad jag frös, speciellt om fötterna.. tror att kallbranden är nära om jag inte köper ett par varma skor snart! Blev ialla fall att raggisarna fick sitta på i natt också :)

Igår var jag, Frida, Maria, Sanna och Veronica på Sofi Fahrmans signering i Malmö, på Crown Nightclub. Det var ungefär vad jag hade föreställt mig, fick drinkar, goodiebags, signerade böcker och massor med tips! Goodiebagen var den som var absolut höjdpunkten på kvällen.. en pläd, ett hårspänne från Top Shop, hårspray från Redken, mascara från YSL, läppstift från YSL och allt detta låg i en komönstrad tygåpse :)

Tack flickor för en trevlig kväll!



Högläsning ur hennes senaste bok Elsas värld.

Signering av böcker.

Kommentarer
Postat av: Frida N

Gud vad kul det ser ut...blir avis, hade också önskat att jag kunde varit med :)

Tråkigt att höra att du måste ställa in helgen :(

2010-12-01 @ 10:05:41
Postat av: Johanna

Ja, Frida du hade älskat det :) Blir det fler såna här kvällar, så får vi gå dit tillsammans!



Jättetreåkigt med helgen.. men ibland blir det så!



Kram

2010-12-01 @ 10:11:56
URL: http://lenaidajohanna.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack själv, var trevligt=) Puss

2010-12-01 @ 11:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0