Underbara kväll

Vilken dag! Morgonen vet ni ju hur den var, katastrof. Och kvällen?! Typ samma. Började med att jag skulle köra inom Max och bla. köpa pommes (ibland blir det så), får stå i kö i tjugo minuter för att sedan få kalla pommes. Struntar i det och går ut till bilen. Då har något nöt ställt sig bakom mig så jag kan inte backa ut. Men tillsslut är jag ute från parkeringen och kan bege mig till Malmö. Väl framme får jag vänta och vänta på att få en parkeringsplats.. Bilen som ska köra därifrån tar evigheter. Då var min hunger enorm och irritationen ännu värre. Sen försätter kvällen med att jag äter mina pommes (som är sega efter att blivit uppvärmda i micron), dricker ett glas vin, somnar i soffan, vaknar, dricker julmust, somnar.. Och nu är jag här, pigg! Ja, min kväll alltså.. tycker så synd om mitt fredagssällskap. Bäst att gottgöra honom imorgon tror jag :) Nej, dags att hoppa ner i sängen och försöka sova lite till. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0