Ystad

Vi har kommit hem från mormor och morfar efter att ha firat jul där idag. Elin och hennes familj var också där och vi hade en mysig dag. Vi åt och åt, åkte pulka och delade ut julklappar. Jag är så mätt just nu och ligger raklång i soffan och njuter!


Julbord.

Gästerna.

Matilda.

Elin och jag.

Matilda och Elin mot pulkaåkningen.

Jag är fullt påklädd med lånade varma kläder och skor.

Elin och Matilda innan första åket.

Matilda in action.

Jag är redo.

Sen var det fika.

Massor av hemmabakade kakor.

Jag.

Kommentarer
Postat av: thomas

Söt sexig liten tomtenissa ;)

2010-12-26 @ 02:41:06
Postat av: Marie

Sååå mysigt julfirande! Saknar min morfar, och mormor i synnerhet, speciellt kring jul. Tänk att få fira en enda jul till med dem <3

2010-12-26 @ 15:52:33
Postat av: Johanna

Det var verkligen en mysig dag! Gäller att ta vare på alla dessa stunder :) Kram och god fortsättning!

2010-12-27 @ 15:09:54
URL: http://lenaidajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0