Bortskämd

Hur kan jag lyckas att boka nästa varje kväll varje vecka med trevligheter? Men det är väl så att jag är grymt bortskämd med att bo hemma så jag behöver inte fundera utan kan bara göra precis vad jag vill. Maten står på bordet varje kväll, tvätten tvättas, rummet städas och jag behöver inte lyfta ett finger. Jag betalar inget utan bara glider hemma och känner mig som en nöjd skitunge.
Och vet ni vad, jag är ju dessutom "bara" i väg i Hässleholm i skolan i genomsnitt tre eller fyra dagar i vecka. Det betyder att jag de andra dagarna är jag ledig, vilket är underbart. För att plugga de dagarna är helt uteslutet.

Det resulterar i att jag har all tid i världen till att ränna omkring! Kan rekomenera alla att flytta hem till föräldrarna, börja plugga och göra slut med sin pojkvän då har man all tid i världen. Fy vad livet leker :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0