Effektiv dag

Min dator har den senaste tiden varit slapp när den ska laddas. Man sätter i kontakten men den laddas inte ordentligt.
Garantin går ut om någon vecka och jag tyckte det var lika bra att åka in med den. Jag körde med den till Media Markt och förklarade vad felet var. De behöll den och skulle skicka in den på reperation och jag fick en lånedator. Vilken hjälpsam och trevlig personal som jobbar på Media Markt i Lund, har alltid varit så tillmötesgående.

När jag ändå var i närheten så passade jag på att gå in en runda på Nova. De hade rea på Gina Tricot. Hittade sex plagg för totalt under 300 kronor. Det kan man kalla för klipp! Många av plaggen som jag tänkte ha med mig när jag ska till Italien. Nu har jag snart allt utom shorts. Det måste jag ha.

Blev även ett Humanity armband. Dessa armband har blivit jättepopulära. Och det kan jag förstå. De är både så snygga och de säljs för en god anledning. Armbanden är i läder och finns i många olika färger och storlekar. På armanden står det tryck olika visdomsord i silver. Det jag köpte kostade 399 kronor. Men då går 20% av inköpspriset till Röda korset och ytterligare 5% till Al Gore's Environmental Organisation.


Kläder.

Humanity.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0