Automatvapen

Jag sitter påväg till Malmö i en regionsbuss på Värnhem, vid ett trafikljus. Jag har fötterna uppe på sätet mittemot (barfota). Från ingenstans ser jag en stor svart man utanför fönstret brevid mig. Han börjar banka på rutan och ser väldigt arg ut. När jag gett honom uppmärksamhet och tittat på honom börjar han vifta med armarna. Jag låtsas som ingenting och tittade åt ett annat håll. Då fortsätter han att banka och vifta med armarna.

De övriga i bussen börjar vända sig om och titta vad som händer, busschauffören ser besvärad ut och önskar nog precis som jag att trafikljuset ska slå om till grönt. Men det är fortfarande rött och mannen fortsätter.

Min första tanke är att han kommer skjuta oss. Han har ett automatvapen som han kommer döda oss med. Det är därför han viftar med armarna för han vill att jag ska slänga mig ner på golvet i bussen för att kanske klara mig från skotten. Jag var nära att göra det. Tillslut förstår jag att det är mina fötter han vill att jag ska ta ner. Jag tar ner fötterna och han går därifrån.

Kommentarer
Postat av: Sanna

hahaha men herregud vad folk ska bry sig om allt allt allt! ses imorgon gumman! pussåkram

2010-07-16 @ 11:34:48
Postat av: Maria

Hur orkar folk bry sig?? Låt dig ha fötterna på sätet, du hade ju tagit av dina skor o allt! Puss

2010-07-16 @ 14:21:42
Postat av: Frida

haha snacka om att vara störd!!! Puss

2010-07-16 @ 15:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0