Kunder och box

Har jobbat min första dag på Leaf Sverige idag. Det har gått bra och det var ett kärt återseende. Fick träffa en del av de som jag jobbade med när jag var där för tre år sedan. Men också många som slutat. Jag har fått de arbetsuppgifter som jag hade innan, försäljning och leveranshantering av gods till våra dotterbolag i Europa, tullhantering och även svenska ordrar.

Ska berätta om en sak som hände i dag. Igår handlade mamma en Jensens sås på Ica Jätten. Hon som alltid kollar datum hade missat det, och såklart hade ju datumet gått ut i april. Idag när jag gick upp till Ica och skulle hämta Svenska Hjärtan boxen så tog jag såsen med mig och skulle lämna tillbaka den. Såsen kostade inte mer än 22 kronor men det är en princip att det inte ska finnas tre månader för gammal sås i hyllorna. Jag fick 50 kronor tillbaka. Det tyckte jag är goodwill!


Boxen som jag hämtade idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0