Otacksam

Min kära mamma blev på Facebook vän med en fd granne till oss häromveckan. De skrev till varandra och grannen strålade av lycka då det visade sig att hon flyttat till ny stad, träffat en ny man och nyligen fått en liten dotter. Detta tyckte min mamma var fantastiskt roligt och blev väldigt glad för hennes skull då hon tidigare levt i ett misslyckat äktenskap som slutade med skildsmässa.
Mamma letade upp hennes adress på eniro och åkte och köpte en så fin body till hennes dotter. Köpte ett kort och skrev fint till dem, grattis och lyckönskningar. Detta är snart två veckor sedan och inte ett ord har kommit från denna tjej. Inte så lite som ett tack på Facebook har kommit. Jag är fullt medveten om att det kan ha kommit bort på Posten, men jag förutsätter att de sköter sitt jobb och att brevet nått mottagaren. Skäms på dig!

Är detta verkligen sånt man borde vänta sig för man är snäll? Isåfall så sluta genast att vara det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0