Sista dagen

Det är idag sista dagen på Tetra Pak. Det är riktigt tråkigt, för det har varit väldigt kul och lärorikt. Jag skulle kunna hoppas av skolan om jag fick en fast anställning där. Just nu är det en hemsk tanke att jag om några veckor ska börja plugga igen. Hoppas verkligen att detta sista året går fort. Tack och lov läser vi bara i drygt två månader sen är det praktik i 10 veckor innan sista terminen börjar.

På måndag börjar jag nästa sommarjobb, då på Leaf Sverige som jag ska vara på i sex veckor. Kul!


Frida och Sanna från gårdagen.
Min telefon ville inte riktigt skicka med denna i förra inlägget!


Kommentarer
Postat av: Frida

Omg va jag ser sliten ut ( vilket jag ioförsig var!) jämfört med baben Sanna ;-)

2010-07-09 @ 12:36:11
Postat av: Johanna

Ni är två snyggingar båda!

2010-07-09 @ 18:22:42
URL: http://lenaidajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0