Skåne

Vilken tur det blev idag. Känns som vi var runt hela Skåne, eller i alla fall halva. Började med att köra till Degeberga marknad och gick där någon timme. Hittade inte något förutom tre filmer. Hade hoppats att kunna hitta någon långklänning att ha med till Italien men där fanns ingen som föll mig i stil och smak.
Efter marknaden blev det en tur till Elin i Trelleborg, genom Tomellia och Ystad. Där fikade vi och doppade oss lite i deras pool. Sen hem igen. Det har varit en väldigt mysig dag. Uppskattar såna dagar som denna, speciellt när jag inte kommer ha någon semester så gäller det att ta vara på kvällarna och helgerna.



Pappa under vattenspridaren på marknaden.

Jag och mamma.


Jag.

Jag och Elin blöta efter dopp i poolen.

Nu regnar och åskar det, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0