Träningsvärk och pms

God kväll,

Vilken träningsvärk jag har. Jag är så otränad så det finns inte. Jag har hoppat studsmatta och badat hela helgen och nu är jag som en gammal kärring i kroppen. Men det var helt klart värt det, för det var så kul. Tack Elin och hela familjen Jönsson för en toppenhelg! Nu är jag hemma igen och har precis ätit jordgubbar och lättvispad grädde.

Matilda har kommit över lite naturmedel. Bland annat mot PMS och hon tyckte jag skulle testa dem. Är det någon som har provat nattljusolja? Jag har ju alltid haft en hemsk PMS, men nu de senaste månaderna så har det faktiskt blivit mycket bättre. Därför är jag väldigt tveksam till att börja med naturmedel. Jag är egentligen emot allt vad tabletter är och nu när det börjat kännas så bra borde kan jag kanske låta det vara som det är?!


Galna jag som hoppar studsmatta.

Världens bästa Elin.

Jordgubbar med lättvispad grädde.

Jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0