Trelleborg och Tetra Pak

Godmorgon,

Helgen står för dörren och det ska dessutom bli superfint väder. Ikväll åker jag till Trelleborg för att mysa, bada och grilla, ska bli sååå kul!!

I dag är det också en vecka kvar tills jag slutar på Tetra Pak. Det är med en liten klump i magen som jag gör det. Det är så roligt, lärorikt och vilka kollegor jag har. Såklart ska det bli kul med Leaf Sverige också men Tetra Pak är ändå alltid Tetra Pak.

Jag har haft mycket att göra på jobbet de senaste dagarna. Eftersom min chef varit borta så fick jag stanna kvar långt efter arbetstiden var slut igår för att jobba undan tills han kommer i dag.. Efter jobbet fick jag även träffa sötaste Emelie en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0