Besök

Jag har sovit många timmar i natt.. närmare bestämt nio, känns som att det var nödvändigt.

Idag har vi fått fint besök på jobbet.. P-O är och hälsar på! P-O och jag jobbade tillsammans när jag var sommarjobbare på Tetra Pak för fyra år sedan. Han är så rar och go.. så när han fyllde 60 år hade jag börjat jobba på en perenna odling. Jag fick med mig en låda blommor därifrån som jag sedan skickade med pappa till jobbet. Han överlämnade denna låda med alla olika sorters blommor till P-O och det blev väldig succé. Långt efter, så pratade han om dessa blommor han fått av mig.. även idag sa han att han uppskattat det väldigt mycket. Så roligt att höra!

Nu har jag precis ätit min lunch som bestod av supergoda plättar som världens bästa Elin gjorde till mig igår :-)


Mina plättar! Bild från Elins blogg: Elinssommarlov.blogg.se

Kommentarer
Postat av: peter

Mmmm, kul att läsa och att njuta av alla fina matbilder. Roligt att din B-logg växer.

2010-06-24 @ 20:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0