Gammal vän

Godkväll,

Jag har varit ute och gått en promenad med en gammal kompis nu ikväll. Har inte träffat honom på många år. Eftersom han vanligtvis bor i Stockholm så blir det inte så ofta man träffas. Supertrevligt var det i alla fall :-)

Var och handlade innan idag. Blev bland annat till systemet. Tycker det kan vara bra att ha lite vin och cider hemma. Ska man ändå köra iväg och handla kan man lika bra handla ordentligt. Man vet aldrig när man blir sugen ;) Gick också inom blomsteraffären och köpte en midsommarbukett min kära familj och en sten med en prinsesskrona till mig.


Inköpen från systemt.

Blombuketten.

Stenen.

Sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0