En intensiv kväll

Det har gått i ett sedan jag kom hem från jobbet. Det började med att jag och Elin var ute en runda med Sture i koppel sen gick vi in och lagade mat, pastasallad. Medan salladen fick stå och dra sig så passade jag på att slänga på ny färg i håret, så nu är jag mörk igen :-) Under tiden som färgen verkade så åt vi.
När vi ätit klart så var det till att snabbt skölja av färgen och tvätta håret för att sedan kasta sig in i bilen och köra på lägenhetsvisning tio minuter senare.. på visningen gick det bra. Lägenheten var fin men ingenting för mig. Det var alldeles förmycket som hade behövts göras vid och priset är redan uppe i 1,2 miljoner kronor.

Efter visningen åkte jag och Elin till Nova (idag igen!?) vi fikade lite och gick runt och hade trevligt :-) När vi kom hem gick vi in om och lämnade våra väskor och sen ut igen för att gå en lång runda.. vår dagliga kvällspromenad! Nu sitter vi i soffan och myser och ska snart fika igen och se vår andra film, Star Struck!


Elin med Sture i kopplet.

Elin lägger i den hackade salladen till pastasalladen.

Jag utanför lägenheten.

Elin och kakan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0