En tur till Malmö

När vi körde hem från Ystad igår blev det påvägen bestämt att vi skulle ta en tur in till Malmö och släppa av mig där. Maria och Martina var nämligen på fest hemma hos deras arbetskamrats kompis Niklas. Fick lite snabbt "piffa" till mig i bilen, inte så lätt när man inte har så mycket att piffa med.. men ett täckstift, läppglans och lite parfym fixar det mesta :-)

Vet inte hur jag ska beskriva själva festen.. det hade kunnat bli jättekul, men vi tre var de enda tjejerna bland ett gäng killar som alla kände varanda, behöver nog inte skriva mer än så :) Fick ialla fall lyssna på några schlager låtar innan det röstades ner för att återgå till deras trance musik..


Jag, Maria och Martina.

Niklas och någon.

Jag.

Maria.

Mattias (arbetskamraten) och Martina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0