Fall

Har precis kommit hem från en trevlig fika med en trevlig Evelina, alltid lika myyss!

Tänkte berätta om ännu en sak som hände igår, förstår inte.. så mycket med småsaker som hände igår runt om kring var helt sinnes!! Men ialla fall jag satt i soffan och reste mig och skulle gå. Då fastande ena foten runt datorsladden!? och jag tappar helt balansen och ramlar rakt ner i golvet. Där ligger jag rak lång på golvet med en sladd runt foten. Mamma som ser alltihop utifrån genom fönstret undrar om jag skrattar eller gråter och väntar på att få något normalt livstecken från mig. Men jag grät inte, jag skrattade. Idag har jag ont i min arm och blåmärke efter fallet.


Blåmärket är inringat, syns nästan inte, men det känns!


Kommentarer
Postat av: Maria

Förlåt att jag skrattar men hahhahaha:) Måste sett rätt roligt ut;) Tur att du inte skadade dig mer! Puss

2010-06-01 @ 22:24:08
Postat av: Johanna

Det var faktiskt väldigt kul och det måste dessutom ha sett väldigt roligt ut :-) haha!! Puss

2010-06-02 @ 19:39:59
URL: http://lenaidajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0