Film och skyltar

Var hemma hos Evelina och tittade på filmen Dear John i går. Hade förberett med servetter för vi räknade med att tårarna kom till att spruta.. och jag tror faktiskt att ögonen tårades i alla fall någongång under film på oss alla. Den var bra, men jag hade förväntat mig så mycket mer.. trodde dock han skulle svälja stoltheten tidigare för kärlekens skull, snyft!!

Påvägen hem sedan så pratade jag med Matilda. Eftersom det har regnat hela veckan har vi inte vågat sätta upp skyltarna vi gjorde i helgen. Men nu var verkligen dags, loppisen börjar i morgon. Dock var klockan halv tolv när jag var där och det var mörkt så vi fick gå på känsla. Att först klättra upp och sedan stå i lutning i en backe men en meter högt ögräs på sina håll och samtidigt lägga ut ett lakan och fästa det var inte så enkelt. Men vi fick den att bli plats och vi tror det blev bra. Vi satte även upp den andra skylten på ladan. Vi tog en tur och körde och tittade sen när vi var klara, men vi såg tyvärr inte så mycket eftersom det var så mörkt.
Matilda hade ställt allt iordning av de sakerna som vi har än sålänge och det blev kanon. I dag kommer nog ett lass till mig saker sen även på lördag. Ska bli så kul och se hur detta kommer bli :-))



Fika och snacks hos Evelina.

Filmen.

Skylten på ladan.

Matilda i ladan efter att ha ställt allt på plats. Dock dålig bild eftersom
jag inte har blixt på mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0