Fina kungafamilj

Finns det något vackrare?

Åhh, så fina bilder.. och vad jag önskar att jag hade haft en systemkamera nu till helgen så jag hade kunnat fotografera från bröllopet! Hade varit så kul att haft egna bilder från en så stor händelse. Pengarna som det kostar att lägga på en sådan kamera är inte prioriterat nu.. så jag får nöja mig med min halvt söndriga digitalkamera med en zoom som bara fungerar när den själv vill!






Bilder från Aftonbladet och Expressen.

Nu är fikan slut.. back to work!

Kommentarer
Postat av: Maria

De är sååå fina=)

2010-06-17 @ 14:24:29
Postat av: Marie

Jag har tyvärr ingen heller annars hade jag lätt lånat ut den till dig mot några kopior ;-) Men det MÅSTE ju finnas någon i din bekantskapskrets som äger en och ser det angelägna i att låna ut till dig :-)

2010-06-17 @ 15:41:26
Postat av: Johanna

Åhh vad du är snäll Marie :-) Blir nog tyvärr digitalkameran som får gå varm i helgen.. tack och lov har Maria som jag ska åka med också en kamera. Så det kanske finns någon chans att vi kan få någon bra bild :-) Hoppas du får en bra helg och glöm nu inte att titta på det fina bröllopet!! Kram kram

2010-06-18 @ 07:28:35
URL: http://lenaidajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0