Grekland

Kvälls,

Nu ligger jag i sängen redo att täppa de blå.. har tagit på min ögonkräm så mina skönhetstecken kan jämnas ut. Är det någon som vet varför det svider när jag har tagit på det? Kan det vara farligt?

Kvällen har annars varit skön, sista filmen "Min stora feta grekiska semester" av de tre filmer jag hyrde sågs ikväll, dock saknade jag min filmkompis Elin.. Jag hade fått för mig att filmen skulle vara någon typ av en uppföljare av bröllopet men det var inte alls samma. Det enda som var sig likt var tjejen i filmen. Men filmen var bra, ganska mysig och det får en att vilja åka till Grekland!

Har fått två Depend nagellack i dag :) Ett grönblått och ett organget.. jättesnygga! Målade genast mina naglar med det grönblåa och det blev lysande snyggt!


Sov gott!


Filmen och nagellacken.

Mitt snygga nagellack målat på fingrarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0