Hemma igen

Godmorgon,

Allt är som vanligt igen och helgen har flygit förbi och finns nu bevarat som ett underbart minne för livet. Tågresan igår gick bra, var väldigt trött men kunde inte somna. Det tog en extra timme hem igår, eftersom där var banarbete vid spåren. Somnade nog inte förrän närmare 01.00 i natt.. sen hade jag ställt klockan fel så det ringde klockan 05.10, sen somnade jag inte om..
Vet inte varför jag sover så lite nuförtiden.. inte bara i helgen, kommer inte i säng förrän midnatt så gott som varje kväll och upp halv sex. Känns som jag går på överskottstid nu.
Hade i alla fall gulligaste Elin som väntade på mig när jag kom hem!

Ikväll ska jag, Matilda och Elin på bio och se Kommissarie Späck. Hoppas bara jag inte somnar i salongen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0