Inget Malmö ikväll

Jag ställde faktiskt in eftermiddags träff i Malmö. Jag är helt slut efter att inte sovit ordentligt den senaste tiden. Sover alldeles för få timmar per natt och tillslut säger kroppen ifrån. Sen har jag en förkylning som sitter och spänner också. Ont i halsen och huvudet och täppt i näsan. Matilda har samma symtom, så det kommer säkert från hennes dagis.
Har suttit ute med mammas kofta och med filt i solstolen och vilat, och nu ska jag snart gå och lägga mig. Funderar på att ta en halvtimmes flex i morgonbitti också.

När jag kom hem idag från jobbet så hade världens bästa Elin städat på mitt rum och plockat blommor och satt i vatten. Så fint och så glad jag blev!


De fina blommorna som Elin plockat till mig.

Sture passade också på att vila sig.

Matilda kom och hälsa på en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0