Kungliga bröllopet

Det börjar snart närma sig det kungliga bröllopet mellan Victoria och Daniel, något som jag drömt om att få vara med om att få se på plats i så många år. Som jag längtat och tjatat om sedan förlovningen offentliggjordes för 1 ½ år sedan. Alla i min närhet vet. Få stå längs kortegen och vinka med sina svenskaflaggor och ta del av en av den största händelsen i Sverige.
Nu har allt förändrats och ingenting är självklart längre. Har inget självklart boende i Stockholm, inget självklart umgänge där och framförallt ingen att gå på bröllopet med. Jag är inte bitter, men jag kommer gräma mig åt detta sålänge jag lever.

Min dröm som plötsligt blivit så många andras verklighet. Fuck.


Victoria och Daniel.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag kan gå på bröllop med dig! <3

2010-06-02 @ 21:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0