Sex and the city 2

God morgon,

Har varit vaken någon timme nu. Svårt att sova när det är varmt och ljust. Läste ju ut min bok igår och började direkt på en ny, "Den dubbla tystnaden" av Mari Jungstedt. Har läst henne tidigare sex böker som alla är kriminalromaner och handlar om Visby. Har faktiskt hennes senaste bok också som väntar på mig, så det blir det sen direkt efter denna :)

Var tillsammans med Frida, Karina, Maria, Martina, Sanna och Anna igår kväll och såg Sex and the city 2. Först var vi och åt på Viggos och satt och pratade innan filmen började eftersom vi hade valt föreställningen som började vid klockan 21.00. Filmen var bra, men den sista tiden av filmen kunden kortats ner. Dock hade den ingen handling och det var inte alls samma glitter och glamour som varken serien eller första filmen hade.

Idag ska jag till mormor och morfar i Ystad, har inte varit och hälsat på dem på jättelänge. Ser ut att bli fint väder så förhoppningsvis blir det solning i dag också. Kan kanske bli en liten tur in till stan, det är så fint där på sommaren.


Martina och Karina.

Maria.

Jag och Frida.


Boken som jag läser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0