Sommarjobb

Första dagen på sommarjobbet på Tetra Pak är över. Det kan bli kul där och jag kommer få mycket att göra. Har gått igenom lite projekt som jag ska ha, det är mycket som organisera och planera. Passar mig perfekt. Kan dock vara svårt att sätta sig in i något som man egentligen inte vet hur det ska fungera :-) Men det är tur det finns personer man kan fråga då som jobbar med det varje dag.

Fick en rundvandring idag också, har ju varit här tidigare men denna gången känns mer seriös och väldigt inriktat på logistik. Har varit nere på stora Tetra Pak vid Råbyholm och fått mitt passerkort, det tidigare jag hade var tydligen avmagnetiserat. Fick åka taxi dit :-) Kändes dock onödigt, erbjöd mig att köra själv men de tyckte jag kunde unna mig en taxiresa. Vet inte om det var så spännande, tycker mest det är stelt att sitta i en taxi. Framförallt om man sitter i framsätet och det är en chaufför som man förstår vad den säger. På något sätt så känns det som att man måste prata då. Det blev mest prat om vädret eftersom han hade sandaler på sig och det har regnat hela dagen.

Har fått en egen arbetsplats och dator, känns så häftigt!! Funderar på om jag ska ta med ett kort på min katt, alla andra har ju på sina barn.. så varför kan jag då inte ha på Sture? För än sålänge är mitt skrivbord ganska tomt, då jag gör det mesta på datorn så det hade passat fint :-)


Ikväll ska jag till Evelina tillsammans med Karina, Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0