Sommarlovet har börjat nu.. så underbart...

Sommarlovet har börjat nu.. så underbart. Kan inte förstå att jag gått ett av två år, känns väldigt overkligt men kul. När skolan startar igen befinner jag mig i Italien för att sedan komma hem solbränd och förhoppninsvis väldigt laddad inför kommande år. Ett år som kommer innebära nya praktiker och nya tentor. Har mycket att se framemot. Jag vill tacka alla som har hjälpt mig klara detta året med toppbetyg, som stöttat, peppat och lyssnat på mig och ett speciellt tack till min mamma som varit så snäll och förhört mig inför varje tenta trots att jag vet att hon inte tycker det är särskilt spännande. Nu hoppas jag det blir en sommar med jobb, sol, bad och mys vänner och familj:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0