Träskor och liftare

Jag och Matilda tog en tur till Nova precis innan de stängde. Meningen var att Matilda snabbt skulle in ett ärende, men istället blev det jag som shoppade. Gick förbi Scorett och av en slump så hittade jag dessa skönheter.. träskorna. Har sett så många som har, överallt ser man någon.. senaste igår hos Evelina. Så nu är jag också trendig :-) Köpte även en supersnygg svart kjol med hög midja!!

Spenderade kvällen hos Matilda. Vi satte upp de sista skyltarna längs vägarna. Vi valde att göra det ikväll eftersom det inte är så mycket bilar ute då, och av de bilar som körde där så tror jag att så gott som alla stannade och på något sätt hälsade på oss. Var det inte ambulansförare som vinkade och log, så var det personer som tutade och skrattade eller som bara tittade och såg glada ut :-) Sen blev vi erbjudna lift också, när vi gick på 108:an stannade en bil oss och frågade om vi ville ha lift.. så sött! Kan förstå varför han stannade, det ösregnade och vi halvsprang längs vägkanten :-)



Skyltarna.

Matilda vid bilen längs vägen.

Mina träskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0