Vurpade

Godmorgon,

Idag är det ett underbart väder.. sol och fantastsikt!! Så lite som gör en på ett så gott humör. There's something about the sunshine.. Efter jobbet i dag ska jag till Malmö och ha picknick.. mys på hög nivå :-)

Igår hade jag mina nya träskor på jobbet, tänkte att jag skulle gå in dem.. klacken är cirka tio centimeter och botten är i plast.. när man går med plastklack på plastgolv blir det väldigt halt. Detta fick jag bevisat igår. Jag gjorde världens vurpa!! Tack och lov var det ingen som såg det mer än en städare som hjälpte mig upp. Nu känner jag att jag har ont i foten, armen och benet, känns nästan som träningsvärk men det är antagligen som jag sträckte mig under fallet. Vad gör man inte för att vara fin på arbetet ;)


Kommentarer
Postat av: Peter

Men stackars dig, du får vara försiktigt. Ta hand om dig Kram

2010-06-18 @ 18:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0