30 årsfest och schlager

Dagen gick i ett från klockan halv två när jag började göra mig i ordning inför 30 årsfest och senare också schlagerkväll. Det var Alexandras 30 årsdag vi firade på Nöbbelöv. Var där vid tretiden och fick jättegod mat. Det blev en trevlig uppvaktning med bland annat tal och en massa sånger :) Tror det var en nöjd Alexandra som fyllde år.

Vid sjutiden var det dags att åka hem för att byta om och sminka om sig inför schlagerkvällen i Malmö hos Björn och Maria. De hade gjort en schlagertävling, kul! Dessvärre kom mitt lag som bestod av mig, Frida och Axel bara tvåa. Tyvärr! Första priset var en bakelse med Christer Sjögren. Sedan var det tid att bänka sig för Eurovision song contest. Vet inte om jag tyckte att rätt låt vann, hejade på Danmark. Men det var såklart roligt för Tyskland och för Lena som vann, så hon är väl värd det.



Mamma och jag innan vi åkte.

Jag och Matilda på parkering innan vi gick in till festen.

Födelsedagsbarnet.

Det enorma presentbordet.

Alexandra visade glatt upp presenten från oss, fina örhängen från Formidabel.

Matilda.

Alexandras pappa höll tal.


Redo att åka på schlagerfest.

Lekledarna.

Våra svar i schalgertävlingen.

Bakelsen med Christer Sjögren.

Eurovision song contet på storbild.

Jag.

Frida och jag.

Party!

Tre i vitt.

Frida hade med sig en bok om London som jag får låna tills vi ska åka. Tack söta!


Grattis till dig mamma på Mors dag! :-)


Kommentarer
Postat av: Frida

Fint foto på mig, not! Blir snelugg i fortsättningen ;-) Synd att vi förlorade men å andra sidan hade nog Carl varit knäckt hela kvällen ifall han inte vunnit:-) Puss

2010-05-30 @ 13:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0