En fantastisk kväll

Jag har försökt att blogga från mobilen vilket inte har gått så bra. Har inte min vanliga telefon så bilderna blev i sämre kvalitet än vanligt. Sen gick det inte att vidarebefodra bilderna. Får fortsätta med datorn tills jag får tillbaka min telefon.

Vilken fantastisk vårkväll, vindstilla, varmt och helt underbart! Har suttit på Stortorget med Maria och pratat och druckit rosé. Jättemysigt!
Promenerade hem, tog 35 minuter, en lagom kvällsrunda. Gick förbi området där Lundakarnevalen ska vara, förberedelserna är i full gång:) Musiken var på högsta nivå samtidigt som de byggde upp tälten och allt annat som ska vara klart till helgen.


Gott med rosé.

Maria.

Förberedandet inför Lundakarnevalen.

Vackert att skåda vid promenaden hem.


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för en mysig kväll:) Får vi göra om snart! Onsdagar är kanske vår dag där;) Puss

2010-05-19 @ 22:16:44
Postat av: Johanna

Tack själv! Onsdagar låter som en bra dag :-) Puss

2010-05-19 @ 22:20:23
URL: http://lenaidajohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-05-19 @ 23:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0