Fiasko

Antar att de flesta vet att inte Sverige och Anna Bergendahl gick till final i Eurovision song contest, vilket fiasko! Jag tycker låten är bra. Var tveksam till den de första gångerna jag hörde den, men den har blivit bättre. Att se henne på scenen igår var hemskt, mager, blek och en otagbar blick i ögonen. Såg ut som att hon skulle ramla ihop vilken sekund som helst. Måste vara jobbigt att stå där med så mycket press på sig och sen dessutom inte gå till final. Jag kan inte hjälpa att tycka synd om henne. Nu går min röst till Danmark istället.


Anna Bergendahl.


Kommentarer
Postat av: Frida

Håller helt med dig!!! Nu hejar vi på dk på lördag istället, puss

2010-05-28 @ 09:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0