Fika hos Frida och Kronprinsessans bröllop

Spenderade min kväll i går hos Frida i hennes mysiga lägenhet. Vi fikade och pratade och hade det jättetrevligt. Samtidigt som jag var hos Frida så gick en intervju med Kronprissessan Victoria och Daniel på tv och vi försökte lyssna och se på det även om det mest våra röster som hördes :)

Som det flesta vet så tycker jag det är väldigt roligt med kungahuset och framförallt nu när det är bröllop snart. Har alltid sagt att när det blir ett kungabröllop så ska jag se det på plats. Nu är det om en månad och jag vet inte än om jag kommer ha möjlighet att kunna åka till Stockholm för att förverkliga min dröm om ett prinsess bröllop.
Så nu finns det en plan B istället, blir det inte Stockholm så blir det Helsingborg. För de som vill följa med så anordnar Sofiero en bröllopspicknick. Med storbildskärm framför slottet och med picknick i trädgården så kan man följa bröllopet. Är det alternativ och förslag om det är fint väder!?


Mys hos Frida.

Kronprinsessan Victoria och Daniel under intervjun.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag följer gärna med till Sofiero:)

2010-05-18 @ 08:13:52
Postat av: Johanna

Kul! Frida var ev. också intresserad :-) Hade varit mysigt om vi blev ett gäng!!

2010-05-18 @ 09:26:36
URL: http://lenaidajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0