Fika

Började dagen med en promenad, skönt väder att vakna till. Så fint ute nu när allt börjar slå ut i naturen.

Sedan blev det en sväng till Malmö för en fika på Lilla kafférosteriet. Har hört mycket om det stället, men jag måste säga att det kändes lite väl överskattat. Åt en grillad focaccia och en liten bit av en kolatringel, blev väldigt mätt av chokladen. Påvägen hem igen så körde jag inom min syster och hälsade på en stund.



Fina magnolia blommor som jag njöt av under promenaden.

I bilen mot Malmö.

Fikan på Lilla kafférosteriet

Jag!

Ikväll blir det konsert i Malmö med bland andra Emelie och Micke, kul!!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ska bli jätte roligt gumman :) Kul att du vill följa med! Puss

2010-05-16 @ 16:53:14
Postat av: Johanna

Jättekul att jag fick följa med! Har haft en riktigt mysig kväll :-) TACK!! Puss puss

2010-05-16 @ 22:50:28
URL: http://lenaidajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0