Lundakarnevalen

Började dagen igår med sillafrukost hos Anna och Micke för att fortsätta ner på gatan och titta på karnevalståget. Många vagnar var det med, vissa med mer fantasi än andra. Men det var kul att se och en av det största händelserna i Lund under denna helg.


Ridande poliser som inledde tåget.

Första vagnen.

Studenternas eviga problem, boendet.

Eva och Adam.

Anna Ankas vagn. Hade mer hoppats på en imitation av henne själv.

Fantasin på hög nivå!

Lund central.

Efter tåget gick vi till stadsparken och hade picknick, mysigt och soligt :)


Lisbeth, Maria och Martina.

Njuter i gräset.

Killarna som skötte musiken.

När jag varit hemma om och gjort mig i ordning inför kvällen så cyklade jag till Frida för att umgås och ha det trevligt med hennes fina vänner. Satt på balkongen och njöt av musiken som grannarna i huset mitt över gatan spelade och sjöng för oss. Senare på kvällen gick vi in till stan och till karnevalen och träffade ännu fler folk. Blev en mycket trevlig kväll!



På Fridas stora balkong.

Luftballong.

Grannarna mitt över som underhöll oss med musik!

Söta Frida.

Henrik, Frida och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0